pnarglg 5ayı geçiyoruz Puset kullanmamayı düşünüyorum artık hiç rahat değil ve çok sıcaklıyor. Memnun kaldığınız oto koltuğu var mıı yatabilen olsa iyi gibi
onceuponatime_ pnarglg arkadaşım pregodan memnun olduğunu söyledi bende elelenin bir modeline bakıyorum ama kararsız kaldım
atesnzm pnarglg maxi cosi 360 kullanıyorum terletmiyor uyuyor yolda giderkende baya rahat yani kızım 5 aylıktan beri kullanıyoruz