_Hera Kizlar günaydın bu blenderi kullanan var mı ? Varsa çalışmasi ve performansi nasıl ? Bir de bununla neler yapılabilir ? Teşekkür ederim ♥️
crybaby _Hera ben iki sene önce aldım çok memnunum motoru kuvvetli. İnternetten tarif bakabilirsiniz çok fazla tarif var
annesinintatlisi _Hera ar1101 var buzu az koyarsanız kirabiliyo ama asıl smoothie yapmak için bu blender yani fazla zorlamamak gerekiyor
Gakkoyenge Yasomi aldım bende arzum o zaman bi tık daha pahalıydı ve görünüşü çok hoşuma gitmemişti onuda düşünebilirsin çok memnunum görüşünü de bence çok şık
cLearQueen _Hera kullaniyorum 3 ay falan oldu alalı. Memnunum yani parcalamayla ilgili her sey yapilabilir