ecekrk işte benim doğuma alınma sebebim değerlerimin kötülemesiydi gittiğim takipli yer hemen çekmek istedi ben sırf bu yüzden başka doktora gittim doçent bulup oda tamam 6 ay idare eder dedi, doğduğunda sağımla biberonla veriyordum sonra sağım ihtiyacı kalmayınca bırakmıştık, bir iki kez buzluktakini vermeyi denedim almadı, ne yapabilirim acaba sıcak yakın zamanda sağılanı içer mi? Çok geçmiş olsun size de sizin biberona alışık mı? Bir de 6 ay ek gıda dönemi acaba pipetli bişeyler kurtarır mı?