Merhaba bebeğimin 2 yanağında böyle dokununca biraz sert bi kırmızılık var doktoruna foto attım linola diye bi krem verdi kullanıyorum ama biraz azaltıp tekrar kızarıyor. Randevumuza da daha var foto da ekliyorum bebeği böyle olan var mı neden oluyo olabilir