ikizannesi10 bizde 3 aydır sma kullanıyoruz gaytette memnunuz ondan once aptamıl ve beblac kullandık gaz ve gabız yaptı bebegın kusuyorsa teflusu vardır bence ona dıkkat et bırde her mama her cocuguga uygun dıye br sey yok bızım doktorumuz deneme yanılma payıyla ogreneceksınız dedı en sonunda sma kullanmayı basladık gaytte memnunuz suan gabız gaz sıkıntısı yok