arasmom16 Rengi de koyulmuş 3 aylık yenş olduk idrar yolu enfeksiyonu mu acaba bu genel durumunda birşey yok biraz huysuzlupu var sadece ama hastaneye götürmeli miyim tecrübeli anneler neyden şüphelenip götürüyorsunuz doğru mu anladım acaba
Uraztos arasmom16 havalar sıcakladı ya bence ondandır sık sık emzirmelisin. Enfeksiyon olsa ateşi de olurdu. Ben kendi doktorumuz önerdiği için söylüyorum, azıcık çay kaşığıyla kaynatılmış soğumuş su verebilirsin
betamom arasmom16 tecrübe olarak bir şey diyemem ama koyulasan idrar sıvı kaybından ötürü oluyor. Daha dazla sıvı tüketmeniz lazım. Eger cok sıck bir yerdeyseniz ondan olur
hepyerdeyizz Uraztos Her bebekte aynı reaksiyonda olmuyor . İki buçuk aylığa yakın oğlumla yeni çıktık bu sebeple hastaneden Hicbiseyi yoktu sadece kusması vardı . Öncede geçirdi o zaman ateşi vardı Hep aynı şekilde olmuyo 🥲
hepyerdeyizz arasmom16 Goturmelisin . Ben kokuyu bezden zannetmiştim meğer enfeksiyon olmuş ama Yoksada tedbir iyidir
Uraztos hepyerdeyizz doğru diyorsun bebeğe göre doktor karar vermeli zaten de buraya yazınca herkes kendi çocuğu gibi düşünüp cevap veriyor 🥲 çok geçmiş olsun kuzuma 💖
hepyerdeyizz Uraztos Yani ewet ben yaşadım hersekilde olanını o yüzden De anlattım ♥️🥰Bazı bebeklerde kusma bile olmuyor dedi doktor çok teşekkür ederiz🌷
Uraztos hepyerdeyizz ben ne zaman bu şekilde götürsem su ver sık emzir dendi hepte geçti iki güne kalmadan 🤷 doktor görse daha rahat ederiz tabi
babyboy_35 arasmom16 aynı durum bebeğimde olmuştu o da 3-4 aylıktı o zaman doktor suya başlattı o dönem çok sıcak çünkü havalar şimdi 15 aylık zaten
arasmom16 babyboy_35 hastaneden geldik temiz çıktı sonuçları gece uzun süre emmediği için susuz kalmış oyüzden öyleymiş
babyboy_35 arasmom16 geçmiş olsun bence kaynamış ılımış su verin biraz biraz hava gerçekten çok sıcak
meloo006 arasmom16 bizde birkaç gündür aynı durumu yaşıyoruz yarın sonuçlarımız çıkacak idrar verdik bakalım nolacak
arasmom16 baharlivaa mutlaka götürün bugün doktor çok önemli getirin idrarında değişim olduğunda yatarak tedavi gerekiyor dedi eğer enfeksiyon varsa