arasmom16 Rengi de koyulmuş 3 aylık yenş olduk idrar yolu enfeksiyonu mu acaba bu genel durumunda birşey yok biraz huysuzlupu var sadece ama hastaneye götürmeli miyim tecrübeli anneler neyden şüphelenip götürüyorsunuz doğru mu anladım acaba