crncmrt livanurvealpinannesi61 şu an nasıl evladınız bir sorun yaşadınız mı ? Obez olur diye korkutuyorlar 🤦🏻♀️
Gzdzeynep crncmrt endişelenmene gerek yok ayı büyüdükçe kilo alımı yavaşlıyor. Benim kızım da 9 aylıkken 11 kiloydu ilk 6 ay sadece anne sütüyle beslendi.
tahin crncmrt sadece anne sütüyse sıfır sorun isterse daha da çok olsun kesinlikle dişti yürümeydi hiçbir eser kalmıyor, kilo mama da dikkat edilmesi gereken bir olgu
crncmrt tahin çok teşekkür ederim cevabınız için evet sadece anne sütü içim rahatladı burda yazılanlardan dolayı çok korkutmuşlardı obez olur diye endişeleniyordum 🥰
tahin crncmrt yok merak etmeyin kimseye kulak asmayın negatiflere anne sütü bebeğinize şifa, hep böyle olsun inşallah 🙏🏻