babyyboy25 Yoğurtla başladım ilk gün 1-2 yatlı kaşığı 2. Gün 3-4 ve 3. Günde 5-6 vermeyi düşünüyorum hepsinde böyle yapacağım sizler nasıl yaptınız acaba cokmu fazla veriyorum diye düşündüm
3kedili2bebekli babyyboy25 evet fazla malesef yoğurt bile olsa kabız yapar 1-2 tatlı kaşığı bir bebek için fazladır ayrıca alerjisi varsa ciddi yan etkiye sebep olur o yüzden ilk gün 1 çay kaşığı almalı
babyyboy25 hasrettecas benim direkt 1-2 tatlı kaşığı çok galiba ama 1 le başlayıp 2-3 yapayım diyorum
babyyboy25 3kedili2bebekli 3kedili2bebekli denedim 2 gündür zaten hepsini de bitirtmedim ama çok şükür olmadı kakası vs hersey normal valla bilemedim daha az vericem sanırım ama 1 çay kasıgıda çok az değil mi zaten yarısı ağzında üstünde kalıyor 😂 çok tatlı yiyorlar