Kızlar selam. 22 günlük hiçbişey bilmeyen taze bir anneyim. Bebeğim normalde geceleri çok güzel uyuyor ama bugün sabaha kadar uyumadı desem yeridir. Gece biraz serindi hava elleri falan buz gibiydi ama her yerde okuyorum ensesi ve göğsü sıcaksa üşümüyordur diye ellerini önemsemedim ensesinden kontrol ettim sıcaktı. Pencereleri kapattıktan sonra uyudu 2 saattir uyuyor. Sizce üşüdüğü için uyuyamamış olabilir mi çok vicdan azabı çekiyorum şuan😭 ellerin soğuk olması normal miydi 😭