Merhaba hanımlar ben iki gün önce kanamam oldu hastaneye gitim kan verdim değerim 48.2 çıktı altan muayene etiler birşey gözükmedi iki gün sonra gel dediler akşam yine gitim kan verdim ama 51 olmuş neden az artıyor küçük pıhtılarda geldi hafif agrım oldu şimdi Iekelenmem var ağrım yok yine iki gün sonra gel dediler son âdet tarihim 4 mayıstı 12 gündü gecikmem var 10 tane gebelik testi denedim hepsi pozitif çıktı lütfen bilen varsa yaza bilirmi hakkınızı helal edin kac tane post actım 5 aylık oğlum var emziryorum sakınca varmı emzirmemde