Kızlar ilk anneliğim 2 ay 2 günlüğüz bir buçuk aylığa kadar herşey normaldi ama sonra bebeğim sürekli açtı doymuyordu benim salaklığım mamayı hep 60 ml veriyodum tabi meme de emiyor sürekli mama vermiyorum sanırım meme emdiği için mama miktarının az olduğunu anlamadım ama dün arkadaşım benden 10 gün sonra doğum yapmıştı o bebeğine 120 ml mama veriyormuş onu duyunca beynimden kaynar sular aktı saatte bir acıkıyordu oğlum bende bu işte terslik var saatte bir normal değil diyodum meğer doymuyormuş çok üzüldüm benim hatam çok kötü hissediyorum kendimi dünden beri mama miktarını çoğalttım daha huzurlu uyuyo saat başı uyanmıyor ama ben yüzüne her baktığımda kötü hissediyorum oysaki herşeyi araştıran onu rahatlatabilecek masajlar dikkatini çekecek oyuncaklar en iyi bilgileri araştıran biriyim nasıl mama miktarını atladım aklım almıyo mama kutusunun üzerinde de yazıyordu anne sütü de ekstra verdiğim için miktarı hesap edemedim gelişiminde problem yok ama kendimi kötü hissediyorum 😞