Merhaba anneler bebeğim 2 aylık maalesef sütüm kesildi şu an mama ile devam ediyoruz uzun zamandır bebeğimin aşırı gazı var emzirme zamanı sütümden diye düşünüyordum ama şimdi emsirmediğim için o düşünce gitti hipp organic combiotic kullanıyoruz kusma kabızlım yapmadı açıkçası memnundum ama çok gazı var bebeğim çok ıkınıyor upraşıyor azda olsa çıkartıyor damla kullandım bebeğime daha çok zarar verdi o yüzden kestim acaba mamayımı değiltirsem bu kadar gaz normal değil gibi geliyor bana gaz için hangi mama iyi ve kilo almadıda önemli benim için bebeğim doğum kilosuna bile geç ulaştıda