Siz hiç vermeyin ilk başta zorlayıcı oluyor sarılı su teklif edin kucağınıza alın sakinleştirin konuşun emin olun onlar çok akıllılar herşeyi anlıyorlar bir süreden sonra kabullenip istememeye başlar ilk başlarda bizde çok zorlandık 1 hafta kadar ağladı istedi hep ama en sonunda kendi de bende rahat ettik gece emmesini kesince uykusu da düzene girmişti şimdi ben 15 aylık olunca memeden de kestim daha da rahat ettik akşam 9 10 gibi yatar sabah 7ye kadar deliksiz uyuyor ilk hafta zorlanırsınız ama hemen alışacaktır siz biraz sabırlı ve istikrarlı olun