tugce0204 Merhabalar, bebeğim 5 aylık olcak nerdeyse, baş kontrolü var, mama sandalyesinde oturabilir mi artık? Sağlık açısından bir sıkıntı olur mu ?
etuerk tugce0204 eğer hiç destekli oturma yapmadıysa zorlanır önce kucakta alıştırın biraz ya da mama sandalyesi eğimli pozisyonda varsa onu kullanabilirsiniz sonra 5 10 dk kısa süreli başlarsanız
nilikonunannesii tugce0204 ben de 5 aylıkken oturtmaya başladım oturmak için ağlıyordu doktorumuz oturabilir sıkıntı yok dedi. zaten 5 buçuk aylık olunca da tadımlara başladık.
tugce0204 etuerk destekli oturuyor, kucağımızda falan hatta hoşuna gidiyor, ama mama sandalyesinde denemedö hiç kısa kısa denemek istiyorum artık, o yüzden sizlere de danışmak istedin
sadepetunya Biz de eğimli bir şekilde oturtmuştuk 5. Ayda mama sandalyesinin ayarı yoksa da yastıklarla destekleyip oturtabilirsiniz kısa süreli olarak