mombabe kader539_ ya insan aklına koyuncu yapıyor demek ki 🥹 ben engel olamıyorum psikolojik olduğunu düşünüyorum artık rahatlamak için yiyorum
kader539_ mombabe kafaya koysan da birşey değişmiyor ha evet sonuç tabi yemiyorum ama neler çektiğimi görsen yazık sana ye gitsin dersin .çok çok artık dayanamazsam bir küçük muz yiyorum bastırın diye
kader539_ Nazliezgi ben ağlıyorum vallahi abartmıyorum öyle canım çekiyor ki şu an bile. Çok eğer patlak verirse küçük bir tane muz yiyorum şeker ihtiyacı bastırın diye. Ama çok zor bşrley ya
Nazliezgi kader539_ ewet ama dayanmalıyız kendinizi o kadar da mahrum bırakmayın az az yiyebilirsiniz