Tinimini Biricik17 İlk başlarda bebeğim sarılıktı. Hastanede 2 gün mama verdiler biberonla. Sonrasında sütüm baya geldi mamayı kestik. Bu sefer göğsümü tutmadı hep sağıp verdim. Sağınca da sütüm azaldı 🤷🏻♀️
Tinimini leylammm Sürekli açıyorum ama genizden çok tıkalı maalesef. Aç yaşıyor resmen. Hiçbir türlü mama içmiyor mecbur kaşık maması vericem 🤷🏻♀️
Biricik17 Tinimini bebelac gold çok iyi bir mama tavsiye ederim kabızlık vs yapmıyor kilo alımıda gayet iyi.
Caglaninannesi Tinimini bu ay kaşık mamasını için erken değil mi? mamasını kaşıkla verseniz daha iyi olur kaşık mamaları normal biberon mamasının yerini tutmuyor çünkü ek gıda onlar 6. aydan sonra öneriyorlar genelde