Bebeğimin normalde düzeni vardır fakat 1-2 gündür sürekli emmek istiyor gece 2 kez uyanan çocuk saat başı kalkıyor bu gece 5te bi uyandı bi türlü uyuyamadım ondan öncede zorla uyutmuştum 3 ay 13 günlük acaba doymuyor mu hiç bu kadar emmezdi gece de uyandı emmiyor çünkü yeni emmişti çok acıkırsa fazla emiyor geçenlerde okumuştum biri mama veriyormuş gece 7 saat uyuyormuş bende doymuyor mu diye düşünüyorum akıl verin çok uykusuzum