Merhaba,
Bebeğimi gündüz ne zaman isterse saat sınırı koymadan emziriyorum. Gece ise 12’de 4’de ve sabah günaydın olarak 7’de emziriyorum. Hala alarmla takip ediyorum. Mesela ben 4’e alarm kuruyorsam bazen bebeğim 3.30’da beni uyandırıp emmek istiyor. Bazen de ne yaparsam yapayım 4’de uyanmıyor 4.30 gibi yine beni uyandırıp emmek istiyor. Alarmla takibi kapatsam. Gece ne zaman beni uyandırırsa o şekilde emzirsem olur mu sizce? Böyle yapan anneler var mı?