bdkuzu 13 aylık 8 de uyutsam 6 da, kalkıyor 11,12 de de uyutsam 6 da kalkıyor neden kaynaklı olabilir. ( gece de kalktığı oluyor) Gece yatmadan süt veren var mı Veya dişten mi yapıyor kullandıgınız diş jeli varmı tetagil dışında
maybeybi bdkuzu 13 aylık olucaz bizdede durum 8-9 arası uyuyor gece 12ye kadar sıkıntısız 12den sonra ne oluyorsa sabaha kadar sürekli ağlak kıpır kıpır diş mi başka bir şey mi anlamıyorum uyku doğduğundan beri hep problemdi zaten :(
suva maybeybi 13 aylık oğlum da tıpkı anlattığınız gibi bu dönemde bir atak mı var acaba gece yarısı başlıyor sıkıntısı
maybeybi bdkuzu diş jelide tavsiye etmiyorlar diye biliyorum tabi jelleri devlet karşılamıyor sanırım yanlış biliyor olabilirim ama yazdırmadan direkt eczaneden alabilirsiniz. Ben zararlı olduğunu bilmeden önce kullandım bi kaç kere ama onunda faydası yok çok kısa süreli etki ediyor 5-10 dk kadar
maybeybi suva bizim 1 aya yakındır düzeldi çok şükür gece kesintisiz diyebilecek şekilde uyuyor. Arada uyanıyor mızırdanıyor ya da su içip ben gidene kadar geri uyuyor. Gece zaten 1 kere emiyordu onuda bıraktık şu an 17 aylık umarım sizinde düzene girer