Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu. Sezaryen oldum. Dünden beri belimde ve karın kasık taraflarımda regl olacağımız zaman bi hassasiyet sızlama ağrı gibi bi şeyler olur ya öyle ağrılarım var hafiften. Acaba regl olmadığım için mi sadece bu şekilde ağrısını çekiyorum her ay adet zamanımızda bu ağrı olacak mı? Sizler ne yaşadınız?