ruzname Kızlar bebeğim 2 aylık. Akşam 21.30 gibi uyuttum. Normalde emmek için uyandığında altı ıslanmış olur. Uyandırdığımda altını ıslatmamıştı. Derin uykusuna bağladım. Gece emzirmeye kalktım yine aynı. Yaklaşık 8-9 saattir hiç çiş yapmamış. Emip uyuyor ama çiş yok. Normalde altını ıslayan bir bebek. Benzer durum yaşayan var mı?
Berfin4720 ruzname çok mu sıcak belki çok terliyordur terleyen çocukta çiş yapmaz yeteri kadar Sıvı almadığı için
nalid1 ruzname doktora götürün mutlaka, belki normaldir ama doktor bana kaka günlerce olmayabilir sorun yok ama çiş bir gün bile olmazsa acilen getir demişti
basemode ruzname bizde de çoğu gece öyle oluyor. Emdiği direk sindiriliyor ondan. Uyanığnilk gündüz uykusunda da taşıracak kadar dolduruyor. Bizim rutine döndü. 4,5 aylık halen ayno gece çişini uyanınca yapar,emmeyw vs kalktığında değil
goktugsmomi ruzname yeteri kadar sıvı almıyor olabilir mi? Çişli bez sayınız günde 4 den aşağı düştüyse doktora gözükmelisiniz
snowwhite171_ ruzname ya yeteri kadar emmiyor beslenmiyor ya da sunnet gerekli. 8 9 saatte muhakkak cis olmaliydi
ruzname goktugsmomi önceki gün çişli bez sayısı normaldi ama bugün kontrol edeceğim doktora da gideceğiz zaten bakalım
ikra_19 ruzname iyi günler ayni durumdayim normalde bezi dolu dolu olurdu ama bi kaç gündür azaldı terden sicaklardan diye düşündüm ama bugun cok cok az yapti surekli emziriyorum uykuda mama veriyorum 60 anca içiyor siz doktora goturdunuzmu ?
nisakb ikra_19 ilaç kullanıyormusunuz her antibiyotik kullandığımda başıma geldi,emzirirken sütten geçiyor sanırım +bir ihtimal idrar yolu enfeksiyonu Dediğiniz aylarda bunları yaşadım çok geçmiş olsun
ikra_19 nisakb yok hayır herangi bi ilaç kullanmiyorum. Teşekkür ederim. Yarında devam ederse hastaneye giderim acil bakar degilmi