sadbut üstteki yorumlara aynen katılıyorum. Anneniz şu anki uygulamadan daha farklı düşünüyor, yenidoğan bebeği gece uyandırmadıkları için sarılık olan arkadaşım var benim, bunu iletebilirsiniz annenize. Benim de bu yüzden 3 saat uyandıramayınca panikle bebeğimi hastaneye götürdüğüm bile oldu. Günde 5-6 çişli bez alıyorsanız tamamdır, doyuyor demektir. Kilo alımı iyi demişler, demek ki her şey yolunda.
Sağdığınız sütü biberonla vermeyin henüz çok erken, şırıngalar var ya onunla verin zaten küçük şırınga ile verirseniz kendisi emip çekiyor bile. Benim bebeğim sarılık oldu doğduğu gün, biz çok uğraştık besleyebilmek için, oradan biliyorum.
Sütünüzün de bol olmasına çok sevindim, hep böyle gitsin inşallah 🙏🏻 göğsünüzde acı oldukça sağım yapın, sağınca süt biter diye korkmayın aksine artar. Hem sağım yaparsanız sızıntıyı da biraz engellersiniz. Sağdığınız sütü de bebeğinize verirsiniz tekrar.
Endişelerinizi anlıyorum, hak da veriyorum size ama lütfen ağlamayın… iyi anne iyi bebek demek unutmayın bunu. 🧚🏻♀️🧚🏻♀️