6 yaşında oğlum bu huyu yoktu kaç aydır yeni çıktı bişey sorunca tamm anne tamam anne tamam mı anne 3 4 sefer soruyor duymazlıga vuruyorum söylemesin vazgeçsin diye ama arttı aşırı hareketli bi çocuk aşırı bi sn konuşmadan duramıyor bişeye odaklanıp bu durumu nasıl çözerim gerçekten çözemem uzuyorum beni çok üzgün tedirgin yapmaya başladı allahım izin verirse seneye 1. Sınıf olucak normal olması gerek lütfen yardımcı olsanız dikkatin nasıl dağıtır normal huylarına dönerim 🙏bide herşeye bagırıp cagrıyor öfke sinir istediği olmayınca