Balim-26 daha neler yaa🤭 bizi de yürütece koymuşlar neremiz yamulmuş 😃ilk oğlumu da koydum ikinci de şuan 6 aylık şöyle 10-15 gün sonra onu da koycm bişeycik olmaz Allah’ın izniyle. Olmadı da şükür ilkinde, her şeyi dozunda yapmak lazım saatlerce yürütüç de bırakırlarsa iyi olmaz tabi ara ara koyunca bi sorun olmaz 😁