Kız spermler yavaş ama güçlüymüş erkek spermde hızlı ama hemen ölürmüş bu yüzden kız bebek için tam içe olmamalıymış bo*alma bide yumurtlama öncesi olmalıymış ilişki doğru mu ya gerçekten bende bi kızım olsun istiyorum bigün buraya kızım olacak benimde yazmak istiyorum 🌸💕