hhzl siz oyle diyince netten vs araştirdım.Aslinda doktora guwensizlik değil gercekten yaşadığim yerde hatta Turliye genelinde en iyi çocuk doktorlarından biri diyeblirim.Çoğu zaman daha kapıdan girince yüzüne bakınca bile anlar hastalığı ama bugun merak edip ilkkez netten baktım dedigim sekilde kullaniliyormuş.sık kullanılan ve yapılan yöntemmiş.Bizede 22.ayda komtrolde genel muayenede "bu kez biraz pislik birikmis size göstereyim ihtiyac halinde yaparsınız"diye ilk kndi kliniginde yaptı.Kendimizede denedik evde sonra bizi geçiyorumda bebeklerde sorun teşkil etmiyor uygulaniyormuş eşide aynı klinikte kbb uzmanı olarak çalışıyor.Yoksa kendi kndme 40 yıl düşünsem aklima boyle bsey gelmez duysamda asla denemem açıkçası 24 aydır doktordan bağimsız hic bsey yapmadım kızıma hassas noktalarımız çünkü evlatlarımız.