sedakarann askım diş bazen huy dışında belırtı vermiyor, bız doktor kontrolüne gıtmıstık doktor baktı dişe dair hıc bı belırtı yok dedı, gerçekten de yoktu ama yemıyor durmuyor uyumuyor ağlıyordu. Doktor kontrolünden 3 gün sonra parmağımı ağzında bi gezdırdım 1 tane diş cıkmıstı 3 gün sonra bı tane daha cıkmıstı, yanı kontrolden 6 gün sonra 2 dişimiz oldu bılseydım jel falan kullanırdım kızımda bende 15 gun cektık valla elını bı alt damağında gezdirsene kesıyormus gıbı olur anlamaman mümkün degıl