sblprl Kızlar merhaba kızım 8 aylık oldu anne yanı beşiği var yüksek baya artık tutunup kalkmaya başladı düşecek diye aklım çıkıyor, park yatak almayı düşünüyorum kullanışlı mı acaba kaç aya kadar yatabiliyor 8 aylık oldu şimdi almam mantıklı mı?
1tosbikinannesiyim sblprl park yatağımız var başından beri şu an en güvendiğim yer orası kalksada boyu yetişmiyor çıkma şansı yok etrafı kapalı uyansa da düşme ihtimali yok gayet memnunum 😊
UrbanMom sblprl dogdu dogali park beşikte yatar. Ayağa kalkmayı öğrenince en alta indirdim 1.5 yaşında yataktan atlamaya başladı besikle yatak arasi boşluk bıraktım belki korkup Kaçmaz diye ama kafa üstü yere düştü. Şimdi yatakta beşik bitişik duruyor 2 yaşında uyanınca benim yataga tırmanır boşluğa atmıyor diye şükrediyorum tarzan oğluma 😂
AslanKadini_ sblprl sadece park yatak aldım iki kademeli 7nci aydan itibaren alt kademede yatıyor oğlum çok kullanışlı genis 5 yaşına kadar yatabilir
maygirl sblprl park yatak..gayet kullanışlı 24 aylık odasında uyuyor ama yatağını kullanmıyoruz . park yatakta halen.düşme riski hiç yok.Daha da kullanırız.Yatağıda yan korumalı ama park yatak daha iyi şuan..
zeynosileadis Oğlum 1.5 yaşında hareket alanı kısıtlı olduğu için park yatakta yatmak istemiyor kendi yatağımın yanında yere yatak attım döne döne istediği gibi uyuyor
sblprl zeynosileadis yerde yatırmayı da düşündüm aslında ama emekliyor şimdi uyanıp gider diye korkuyorum 😂
UrbanMom sblprl benimki gibi tehlikesiz şekilde anne yatağına tırmanırsa sorun yok ama onun dışında gerçekten tehlikeli olabiliyor
kubra00k 125×125 oyun alanı var. Elele marka. İçine iki sünger yatak aldım. Aynı ölçüde. İnce pedli olduğu için iki tane alıp üstüste koydum. 9 aylıktan sonra onda yatmaya başladı. Çünkü beşikten atlıyordu ve dönerek uyuduğu için dar alanlarda ağlıyordu. Şimdi o kocaman yatağında düşmeden döne döne uyuyor oğlum😁 şuan 21 aylık oldu❤️
sblprl kubra00k aslında bende de var oyun alanından hediye gelmişti. Sünger yatakları nerden bulabilirim o boyutta?
zeynosileadis sblprl benimkide öyle sessizce ayağa kalkar uyku arkadaşını da eline alır ya dolanır odayı dağıtır ya da beni uyandırır ama uykum çok hafif olduğu için ayağa kalktığını duyduğum an uyanıyorum direnirse bende yanına yatıyorum yere öyle uyuyoruz düşme riski vs yok zaten çok rahat
buaklinerdenaldinnerden sblprl benimki 1 yaşında ben uyanmadan hiçbiryere gitmiyo bende diyorum keşke gitse 😂😂 beni bi salsaa
zeynosileadis sblprl bende kraft monaco var normal park yataklara göre ölçüsü büyük ama beyefendi beğenip de yatmadı
AslanKadini_ sblprl vallah hatırlamıyorum üstünde de yazmıyor ama belli bilinen bi marka değildi besigin kenarına sb amblemi var sadece ama herhangi bi park yatak olabilir işini görsün yeter😇
Pamukhanim_ sblprl 7 bucuk aylıkken odası a yatağına geçirdim ben beşiği küçük geldi daha rahat etti şimdi döne döne uyuyor
milletsanakanalizemiolacak sblprl Park yatak gerçekten kullanışlı aldığın park yatağın kilosuna göre uzun süreli yatabilir birde yerden tasarruf ilk kızımla ikinci kızım arasında bayağı yaş farkı var park yatağı kaldırdığımda kutusunun içinde baza altında saklamıştım birde istidiğin yere götürme imkanın oluyor ben memleketime gittiğimde çok rahat bir şekilde kutusuyla götürebiliyorum