Atlasinannesi_ yaş farkının bi önemi olduğunu sanmıyorum,tamamen insanın kendini hazır hissetmesiyle alakalı durum bana göre. Çocuk bakmak yeterince zorken,hazırsız yakalanmak psikolojik olarak kötü bir durum bana göre,yine de tercih meselesi tabiki.