nurdrll Kızlar doğum yapalı 8.5 ay oldu doğumdan 2 ay sonra kilolarımı da verdim göbeğim az bişey kalmıştı nolduysa ondan sonra oldu göbeğim baya şişmeye başladı nasıl gider bu göbek sizde de öyle mi öyleyse götürebildiniz mi
minnakveannesi nurdrll doğum şekliniz nasıldı bide korse kullandınız mı sezaryan olunca göbek kalabiliyomuş bazılarında kuzenim sporla eritmişti sezaryan göbeğini
hazale966 nurdrll pilatesle biraz kücüldü ve sıkılaştı. Ama az bisey yesem sanki oram şişiyor gibi😀😀😀