Hanımlar merhaba. Kızım 3 aylık olmak üzere. Geçen ayki kontrolünde menenjit aşısını sordum doktorumuza. Yurtdışına sık çıkıyorsanız 1 yaşa kadar öneriyorum dedi. Ama pek gitmiyorsanız 1 yaşını geçincede yaptırabilirsiniz dedi. Sizler nasıl yaptınız merak ettim. Yurt dışına çıkmıyoruz 1 yaşı beklesekmi acaba ama yakalanırsa diyede korkuyorum