ykubra93 Merhabalar gece emzirmeye bebeğim çok sık uyanıyor 3.4 defa diyebilirm bunu nasıl kesebilirim tecrübesi olanlar rica etsem anlatabilirmi. Henüz 11 aylık, Erkenmi bilmiyorum. Nezaman kesebilirim ne şekilde yapmalıyım.