Neden büyüklerimiz çocuklarımızla Bebek gibi konuşma gereğinde bulunur bunun çok yanlış olduğunu düşünenlerdenim Yen'i Türkçeyi öğrenen bi birey yetiştirirken çocuklarımızı bi kargaşa içerisine sokuyorlar ben yatmaya yatmak derken büyükler tatmak diyor sonra çocuklar neden geç konuşuyor oluyor defalarca uyarmama rağmen bu böyle sürüyor bunun önüne geçebilen varmı örneğin araba bildiğimiz araba neden tuhaf tuhaf isimlerle hitap ederler ann, düt düt dümdüz araba diyemiyormusunuz yani çocuk hangi birini aklında tutsun daha aklıma gelmeyen nice kelimeler var öyle kendilerince isim uydurdukları