minikb Bebeğim 75 günlük. Emmiyor sütü sağıp veriyorum sanırım meme reddi oldu çok nadir emiyor. Doğum kilosu 2690 dı şuan 5150. 2 saatte 1 60 ml veriyorum fazlasını içmiyor az mı besleniyor :(
seyma0661 minikb kilo alımı gayet güzel 2 saatte bir yiyorsa 60cc normal. Benim bebeğim bazen 4 saatte emiyordu bazen 3
suheyla92 minikb gayet normal amaciniz cok icirmek olmasin istedigi kadar icsin hatta fazlasini istese bile vermeyin gereksiz kilo alimi ve mide büyümesi iyi değil
ozdenizzz minikb benim bebeklerim ikiz biri 90 cc içiyo biri 60 bazen biri 40 içiyor bazen biri 50 emin ol doymayınca yaygara kopuyor. Hatta bezinden bile anlarsın çiş ve kakadan.
minikb seyma0661 evet içiyor fakat bazı yerlerde 170 ml içmeli vs gibi yazılar gördüm acaba ben mi az besliyorum diye düşündüm. Sizin belki emdiğinde 60 dan çok fazlasını çekiyordur.
skarabey minikb benim kızım 7.5aylık 170 ml içmiyor tek seferde bence o günlük toplam alım miktarı olabilir. 2 saatte 1 60ml ideal daha fazla yüklemeyin. Zaten doymuyo olsa anlarsınız.
seyma0661 minikb evet yazılanlara bakarsak çocukları yemekten patlatırız 😂 her çocuk farklıdır fazla yerse kusuyor diyorsunuz fazlalığını atıyor demekki miktarı artırırsanız saati de uzatmanız gerekir
skarabey minikb çişli bez sayısı 5in üstünde ise sıkıntı olmaz diyor doktorlar genelde. Kakası 10günde 1 bile olabilir eğer genel bir huzursuzluk yok ise.