Kızlar merhaba. 3 sene önce burun ameliyatı oldum. Amaç eğriliğin gitmesi ve daha düzgün nefes alabilmekti. Estetik dokunuş da oldu. Oldukça doğal olmasını istedim ama o ilk güzelliği kalmadı o ilk zaman ki doğal kalkiklik bir tik indi, yalnızca yandan hoş duruyor. Kemik eğriliğime gelirsek, inanılır gibi değil ama hala bir delik diğerinden daha büyük, küçük olandan da daha az neredeyse hiç nefes alamıyorum. Evet doktorumla görüştüm. Bir buçuk iki sene geçmişti ve o bölgedeki burun etimi yakmayı teklif etti. Yaktı da. Yine değişiklik yok. Çevremde sorun yaşamaya devam edenlerin revizyon olduğunu vs duydum. Dedim benim niye olmasın. Açıkçası kendi de yaptığı burnu beğenmemiş olacak ki, öncesi sonrası fotosu bile paylaşmadı herkesin paylaşırken. Bu revizyon hakkının bir süresi var mıdır? Ben tekrar bir görüşeyim diyorum. Muhtemelen yine yakalım diyecek etleri, bir etkisi olmadığını söyleyeceğim. Öncesinde bir uzmana bakılıp belge ile hazır mı gitsem diye düşünüyorum. Bakın burnumun içi hala yamuk ve nefes almam düzensiz diye, beni yormaması için. Başarısız bir doktor olduğuna inanmıyorum yorumları çok iyi olduğundan gitmiştim. Ama 10 hastada bir doktorsal veya bünyesel sıkıntı olabilir ya, ona denk geldi sanırım. Hastane ve materyal ücreti alınıyormuş sanırım yalnızca, bunun ücreti nedir sizce. Şimdiden teşekkür ederim