Caglaykut Kızım 2.5 yaşında odasını ayırmaya hazır hissediyorum ama ben değilim yani elimde değil ne yapmam lazım hiç ayıramıycam gibi
Yazmelegi_ Caglaykut benim kızımda 22 aylik bende ayırmak istiyorum yavaştan çünkü artık geceleri uyanmiyo zaten odalar dip dibe ama ayıramıyorum
cikolatahurma Caglaykut ben ayırdığımda eşimle çok üzgündük sanki askere göndermiş gibi hissediyordum eşim habire hadi getir ya derdi 🤣
Mommyhann Caglaykut tam 2.5 yaşındayken geçen sene yazın ayırdım ilk bir hafta uyuyamadım uyanırsa duymam korkar falan diye ama ayyırdıgım ilk günden beri o deliksiz uyuyor ve odasını yatağını cok sevdi gel benmle yat diyorum yok diyor benden daha hızlı alıştı hatta ayırdıgım ilk gün hiç uyuyamıştım enn son sabaha karşı dalmıstm uykuya düşünün 😂 oda sabah uyanınca hemen kalkar yatagından gelir başıma hadi kalk güneş geldi diye gece uyanırsada birkere anne demesiyle kalkıyorum yada bazen uyanıp kendi geliyor ortamızza giiriyor uyuyor
Zynpesila Caglaykut ben üç yaşında ayırdım ama çok zor oldu odasından ayrılamıyodum şimdi alıştım şükür bi an hiç ayıramıcam sanmıştım :/
Aklimideliricem Bende aynıyım ya hiç yanımdan ayıramıyorum çocukları biri 2.5 biri 1.5 yaşında fjkdjfjf taşınacaz taşınınca ayırim diyorum bakalım ama nasıl uyicam uyanırlarsa duyar mıyım acaba ya uyanıp yaramazlık yaparlarsa diye düşünüp duruyorum djdkfkfj
asilpoyrazinannesi Caglaykut oda ayırma meselesi çok abartılıyor oğlum 3 aylıktan beri ayrı odada uyur