Kızlar iyi geceler. Kızım 16 aylık menenjit aşısınız ilk dozlarını bugün vuruldu. 1 doz nimenrix 1 doz bexsero olacak şekilde. 1 yaş sonrası nimenrix tek doz oluyormuş zaten bexsero içinde ikişer ay arayla iki doz daha olacak dedi doktorumuz. Yani 18. Ay ve 20. Ayında tekrar olacak. İkinci doz için iki ay 3. Doz için daha uzak bı tarihe veriyor genelde doktorlar okudugun kadariyla ama bizimkisi 2 şer ay arayla dedi bı sorun olur mu bilginiz var mı?