Bebegım 2 gün sonra tam 6 aylık doktor onerısıyle 1 çay kaşığını geçmeyecek sekılde tadıma başladık, alerjık bebek olduğu ıcın erken başlamak alerjı ıcın daha iyi dedı. Tadımlar bitti artık 6. Aya gırınce 2 öğüne gecıcez dedı doktor, şöylekı sadece anne sütü alan bı bebek ama bıberonla alıyor bunu. Kızım 6 aylık bır kere bıle acıktığını görmedim vermesem yemez ıstahsız bı bebek, gündüz 3 saatte bır gece ise 6 saatte bır beslıyorum toplamda 6 öğün yapıyor. Kızım zorumla Yedıgı ıcın acıkma sınyalı de almadığı ıcın saatlı gidiyoruz, zorlamasam 30cc de bırakıyor halıyle ona uyamıyorum. Şimdi öğünlere gecıcez ya ben basık denge kurucam 11 de uyanıyor 12 de beslenmeye başlıyor 1 de sütünü zar zor içiyor, yanı önce karnını doyurup sonra anne sütü mü vereyım ne yapayım doydugunda bırakır dıyorlar ama öyle olmuyor bızde zorla yıyor 30cc de bırakıyor zaten reflusu var. bana yardımcı olurmusunuz emse emdıgı kadar verıcem ama hiç emmedı doğduğundan berı sağarak beslıyorum.