Merhabalar ilacı 2 aydır kullanıyorum ve emziriyorum . Doktor çocuğumda aksilik huysuzluk görürsem bırakmam gerektiğini söyledi ama bişey olmadı. Buraya yazanları da anlamadım ilacın etki etmesi için 1 hafta düzenli kullanım olması gerekiyor. Hormon ilacı da değil kilo yapsın. Yaygın anksiyete ilacı. Bir nevi sakinleştirici. Ben çok ağlıyordum öfkeleniyordum zihnimde sürekli yaşadığım olumsuz şeyler geziyordu şuan hiç biri kalmadı ki zaten uyku sorunu olan akşam içer ilacı. Uyku sorunu olmayan sabah kahvaltıdan sonra içiyor. Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim. Daha bugün doktordan geldim