balmelinam bende sağlık kaygısı var en çok buna bağlı çocuklarıma karşı hassasiyet, hasta olursam bana hır şey olursa çocuklarıma ne olur gibi, ya da bilmediğim bir yere gidersem hastane var mı .. üstelik uçağa binemiyorum, ilaç içerken dokunursa diye kaç kere düşünüyorum zor içiyorum, nefes alamama falan bunların üstüne panik atak geçiriyorum malesef psikoterapi aldım geçen sene ama olmadı yine tekrarladı artık yapacak bir sey yok deyip bugün selectraya başladım sanki ilk günden iyi geldi ama başımda bir ağrı var ve aşırı esniyorum ve birazda uykusuzluk yaptı gibi bilmiyorum ne zaman ise yarar ne zaman söyle takıntısız rahat rahat davranırım