Kızlar bebeğim 26,5 aylık ve bugün emziksiz 3 günümüz asla emziği sormuyor olmadığını kabul etti ne yaptı bilmiyorum ama enerji olarak ruhen beni o kadar yordu ki her şeye ağlıyor inat sinirli özellikle şu üç gündür kıyamıyorum dayanamıyorum istediklerini yapmaya çalışıyorum bir istediğini kesmiyorum hiçbir şey de gözü kalmasın diye yorgun da olsam canım çıkmış da olsa gün sonunda onu muhakkak Biraz parka çıkartmaya çalışıyorum parkta bile uzun uzun uzun etrafındaki çocukları gözlemliyor bir süre sonra dahil oluyor ve sınırları var, Bir de birkaç gündür aşırı hırçınlaştı sağa sola sürekli vurmaya çalışıyor arkadaşlarına, bana babasına sinir olduğu zaman bir vurma eğilimi mi başladı birkaç gündür gerçekten bilmiyorum umuyorum ki emzikten dolayıdır lütfen fikir verin