Merhaba herkese🌼 bebeğim 1.5 aylık yataş juno boydan küçük gelmeye başladı, normal reflü yatağından da kayıyor, düz yatağını hafif alttan yükseltip koyduğumda da yatak büyük olduğu için hareket ettikçe çapraz gelmiş beşiğin ortasında yatıyordu . Nerede nasıl yatırsak şaşırdım siz nasıl yapıyorsunuz, yataş junodan çok memnundum keşke biraz büyük olsa şuan eziyette gibi geliyor yavrum ona koyunca