Kızlar 2 hafta sonra bebeğim 3 aylık oluyor ve ben hala aşırı lekelenme kahvemiş renginden ve damla damla kan görüyorum 25.günüme kadar aşırı kanamam vardı sonra azaldı ve akıntım çok fazla var ped yetişmiyor bu durumu yaşayan var mı normal midir normal doğumda normal mi bu