Glshtym rumuzzderbederr merhaba eşim kasrikli polis memuru ama Şırnak merkezde oturuyoruz her haftasonu kasrige gidiyoruz. Normal bir köy pek gelişmemis sağlık ocağı belediyesi bir kaç market var o kadar insanıda ehh işte pek sevemedim
rumuzzderbederr Glshtym merhaba yorum yaptığınız için teşekkür ederim 🌸 biz dirsekli TOKİ’den tuttuk evi cizreyle kasrik arasinda kalıyormuş orası nasıl acaba bilginiz var mı