Papatya-eylul88 ben ortalık sürekli toplu dursun isteyen ve düzen seven biriyim. Oğlumun oyuncak dolabında ne kadar araba varsa hepsi bir yerlerde.. ilk zamanlar topla Allah toplaaa.. tam topluyorum bunları oynamıyor diyorum bi bakıyorum tekrar dağılmış. Bi gün oturdum ağladım yaa niye eziyet ediyorsun bana oynamıyorsun işte onları diye.. sonra baktım önüne geçilecek gibi değil, ben kendimi yıpratıyorum ekstra çocuğa vicdan azabı çektiriyorum ağladığımda çok üzüldü çünkü ama anlamadığı için dağıtmaya devam etti.. 2 yaş 4 aylık ve şuan koltukta yanyana yattık çizgi film izliyoruz ama yerde arabalar dolu odası alt üstüne gelmiş durumda tuvaletin tam önünde motoru var.. sor bakalım kimin umrunda 😂😂😂 Hiiiiç boşuna kendini yorma en fazla misafir geleceği zaman ya da temizlik esnasında topluyorum diğer türlü bi oda tepeye kadar araba bile dolsa umrum değil 🤭😂😂