bebeğim bugün tam 6 aylık oldu son 2 gündür kucağımda durmuyor sürekli tırmanıyo ya da yere inmek istiyo yatırdığım zamanda kıvranıyormuş gibi hareketler yapıyo hiç rahat durmuyor büyüdü hareketlendi mi yoksa bir derdi ağrısı mı var anlamadım sizde durumlar nedir