ngunes bebebao var bende. Ben tam ne desem bilemiyorum ama pek memnun kalmadım sanki ya. Bende çamaşıra sıkıştırıp çalıştırma şansı hiç olmadı. Kaydı, meme ucu içinde yamuldu, sağmadı falan. Eller serbest güya ama ben oturup bir saat bir birine bir birine elle tutup öyle sağıyorum. Öyle bunaldım ki 3-4 günde, elektrikli sipariş ettim. İkisini aynı anda takar 15-20 dakikada işimi bitiririm diye ama giyilebilir olanı da satmayıp tutacağım. Seyahatlerde ya da kısa süre için dışarı çıktığımda belki hemen sağıp verebilmem için pratik olur diye. 3-4 gündür meme reddi nedeniyle sağımla besliyorum bu arada. Benim deneyimlerim bu şekilde 🌸