Hayırlı geceler. Bugün oğlumu doktora götürdüm öksürüğü vardı doktor da baktı bisey yok dedi eve geldik çok kötü öksürüğü başladı bende evde Vicks baby vardı pembe kapaklı ondan sürdük göğsüne ve ayağına sırtına çok kötü öksürmeye başladı nefesi kesilcek kadar hemen duş aldırdık temizledim hava aldırdım biraz sonra mama içirdim uyudu ama nefesi normal değil gibi ya eşime de yalan söyledim doktor verdi vicksi diye korktum bisey olacak diye ne yapmalıyım sizce