Kızlar ben bir ürün aldım iade ettim iki ay oldu param yatmadı sürekli yazmama rağmen bana yatacak banka ile görüşün finans birimi ilgilenecek dendi banka ile görüştüm böyle bir iade ücreti görünmüyor diyor gardorp yapacağımız birşey yok diyor nereye şikayet edebilirim varmı başına böyle bir durum gelen